Muškárenie na Slovensku

Samael

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes som bol pozrieť moju obľúbenú dolniacku rieku a veru kalné vody začínajú ožívať. Podarilo sa viac rybiek, ale fotku som dal iba jednu, rybičky pustené. Mokrá mucha, prút aftma 4.

Na #4ku to musel byt pekny zaciatok na MD 🙂

• Samael napísal komentár dozadu

Čau, no na moje pomery taký prútik, ale tak zjemňujem aj ja. Tie 4 kúsky som si užil, ale hádzať s tou 4kou na tej otvorenej vode a keď ešte zafúka, je to iné ako hádzať so 6kou 🙂

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Po niekoľkých skúškach na Dunaji, keď som sa snažil lapiť povästné jalčiská, čo sa mi nepodarilo, dnes konečne ohnutý prút. Jedna ryba sa vypla a jedna 40plus skončila v podberáku. Ryby som sa ani nedotkol, fotka v podberáku, hák von a šup s ňou s5.

Jedna hlavatečka z decembra. Túto sa podarilo chytiť už keď sa ráno rozvidnelo, tak som si ju mohol pekne aj obzrieť 🙂 Ešte som chcel ísť doraziť posledné dve vychádzky, čo mi ostali, ale voda je vysoko a veľmi kalná, takže sa nedá – tento rok je to ende.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Ahojte, pridám nejaké foto z posledného lovu na Váhu. Bola už riadna zima, ale bolo tam krásne. Aj tá jedna ryby potešila a jedna spadla.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Radko, si bol strímrovať?

Krásne to tam je a veľmi pekná ryba. Ty vždy niečo vybereš 🙂

• Samael napísal nový komentár dozadu

Vďaka, no bol to vydretý úlovok, ale bol 🙂 Ono to bolo aj tým, že som pochodil aj miesta, kde som ešte nebrodil, takže aj spoznávačka terénu. Nabudúce to už bude viacmenej na istotu, čo sa týka brodenia.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Cez víkend sa konal o5 hon na hlavátky. Teraz to však bolo výrazne drsnejšie ako minule, lebo ráno -5 stupňov vonku – čistenie očiek od ľadu a rozmrazovanie navijáku, proste chuťovečka 🙂 Včera ráno budíček o 3:30, po šiestej už na vode na overenom mieste, no ráno to neklaplo, tak doobeda oddych a poobede na prieskum nového miesta – kvôli prieskumu terénu brodením, cez deň to nešlo. Večer už po tme brodenie na preskúmanom mieste a chytačka. Jedna spadla z háčika bez protihrotu, no druhá skončila v podberáku. cca 65cm pekne stavaná, krásna ryba. Tento rok už iba chytiť väčšiu 🙂

• ceskie napísal komentár dozadu

Krása, tak si unavil šťastie, ale o tom to vlastne je, keď už ostatné máš zvládnuté, len skúšať 😉

• Samael napísal nový komentár dozadu

Jasné, však my to zlomíme do konca roka za tých 10 možných vychádzok 🙂 Je to tak ako píšeš, boli sme síce dobre zmordovaní ale bolo fakt pekne a aspoň viem, že som bol na rybách 🙂

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Konečne v teple domova, je to úžasný pocit po jednom a pol dni rybačky na Hrone😁 Riadna rybačka s muškarskym náčiním a slušnými strimrami – zajtra volám masérke😀 Ryba sa bohužial nepodarila, ale tak hlavátky nežerú každý deô, no bolo pekne a dobrá spoločnosť. Next time, maybe with fish.
    Veľké poďakovanie patrí kamošovi Matúšovi 🙂

• Scorpio napísal komentár dozadu

Nevadí, že nebyla ryba. Jestli jsi prožil fajn den u vody, tak je to taky dobrý. Poslední roky se chodím k vodě spíš projít a odpočinout si. Pěkná ryba k tomu je bonus.

Veľmi pekné tie mreny.

Tak ďaleko moje vedomosti o rybách nesiahajú, takže neviem. Revír je to fakt pekný, krásna voda, krásne prostredie, no trochu som bol sklamaný, že na fakt tutových miestach žiadna odozva od rýb. V lete som na niektorých týchto miestach mal zábery, ale tak možno je to aj obdobím alebo proste iba nešli.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Nebral som ich, dúhaky tam sypú a potočákov je tam málo, pustil som ich s5. Ja ryby neberiem, ale keby sa bol zavesil nejaký väčší, tak by som ho zobral tatkovi, lebo on má rád ryby na pekáči 🙂

• Scorpio napísal komentár dozadu

Ten první je hodně nízký. Jestli je z klecového chovu, mohl by být napadený malou tesemnicí. Dostává se do nich skrze drobné korýše jako jsou perloočky apod. Když rybu kucháš, můžeš jich mít plnou břišní dutinu. Ryby jsou pak takto nízké nedoživené.

Jinak voda vypadá dobře. Hned bych šel s tebou. Kopce na dohled, široká řeka, co chtít víc.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Po dlhšej rybárskej odmlke, som sa cez víkend vybral na dva dni na Váh do ZA. Dva dni strímrovania, boli trochu morda, ale aspoň viem, že som do toho dal všetko 🙂 Prvý deň mi to na strímer vôbec nešlo, miesta, kde v lete boli zábery aj ryby, boli úplne bez odozvy. Druhý deň som to skúsil znova, no prišiel iba malý sklepaný dúhak, tak som sa poobede presťahoval vyššie. Už ma bolela ruka od hádzania, tak som vybral switch a práskal to oboma rukami cez hlavu. Voľba to bola dobrá, lebo ruka si oddýchla a chytil som dva dúhaky, nie moc veľké, ale potešili a malého bodkáča, ktorého som nefotil. Pekná voda, počasie prialo, škoda, že väčšia ryba neprišla

Bral jsi toho prvního?

Bola to prvá hlavátka v živote. Šťastie 🙂

Šťastie praje pripraveným 😉
      A gratulujem, krásne ucho, to vyzerá na samovýter 😊

• Samael napísal nový komentár dozadu

Krásna hlavátka. No jo, keď takto skočí na swingovaný strímer, je to zážitok. Minulý rok mi takto zobrala jedna na konci jamy a na konci swingu, hlava už bola napnutá a strímer už išiel k hladine – bola na love. Pekná šuprka a hneď vybehla krížom do prúdu. Mala okolo 90cm, krásna ryba a zážitok.

• Mieroslav napísal komentár dozadu

Dakujem Samael 🙂 90ku som veru nechytil este, to musel byt bordel. Tento rok sa im idem poriadne povenovať, snad sa podari aj 100+ len este daku switch udicu musim zohnat

Bola to prvá hlavátka v živote. Šťastie 🙂

Šťastie praje pripraveným 😉
          A gratulujem, krásne ucho, to vyzerá na samovýter 😊

• Samael napísal nový komentár dozadu

Už som síce pochválil, ale pekné, pekné. Keby som nebol z tej soboty taký znechutený, tak by som bol išiel. Tak ale aspoň sa venoval trochu synovi, lebo aj tak neašpirujem na otca roka, ale tak snažím sa 🙂

• ceskie napísal komentár dozadu

Velmi dobre, o nic mimoriadne si neprisiel 🙂 nastastie tam je podustiev dost aj na nabuduce 🙂

• Samael napísal nový komentár dozadu

Krásne podustvy Radko. Je to pekná ryba. Na Dunaji som ich síce nechytil, ale keď som bol v Strečne, tak sa mi podarili dve na strímer a páči sa mi tá rya, pekne bojujú a keď je ešte v nejakom silnejšom prúde, tak je to zdatný súper.

• ceskie napísal komentár dozadu

A na Dunaji je to s nimi na dlhé lakte. Musí padnúť voda, potom v plytkých prúdikoch to už ide. Kým sú rozplávané krížom krážom na veľkej vode, tak je to ťažko s nimi…

• Samael napísal nový komentár dozadu

Ráno v Dobrohošti práskli 313.