Muškárenie na Slovensku

Samael

• Samael napísal nový komentár dozadu

To myslíš v Devíne? To je ale modelovka. Ráno ho kukám, lebo zajtra chcem ísť na inundanciu. Dúfam, že v Dobrohošti ráno neprásknu cez 300. Beriem, ale čln, tak snáď to pôjde.

• Samael napísal komentár dozadu

Ráno v Dobrohošti práskli 313.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Dunaj sa už ako tak dá, no osobne si myslím, že nie úplne ľahko. Minulý víkend bol o niečo nižší ako predminulý, ale stále bol dosť vysoko a bol dosť farebný. Musím sa ísť pozrieť na iné miesto a porovnať to s minulým rokom, ale podľa mňa je stále vyššie. Tento víkend som sa ešte nedostal, stále mi to nejak nevychádza.

Tak to áno, vláčkari to tam výdatne bombardujú. Budem musieť skúsiť na muchy, že aká bude odozva, len sa mi nechce viazať muchy 🙂

• Samael napísal nový komentár dozadu

Tak ten 6kový Hron poriešili, čo 🙂 Pekné rybky aj fotečky.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes na Dunaji to bolo o5 o jednej rybe. Podustva zobrala streamer. Ryby sa dnes ukazovali minimálne. Mrzí ma, že jeden člen z FB skupiny, čo bol so mnou nechytil rybu, ale som rád, že prišiel, aj keď nakoniec som zmenil miesto chytačky, lebo to nejak časovo nevychádzalo napasovať sa spoločne ísť na Maďare. Boleňom sa moc nechcelo a na dne to je na peknú trhačku – na tom treba ešte hodne popracovať, ísť s nabitou krabičkou a potlačiť ľúbostný vzťah k svojím strímrom, lebo nie všetky sa podarí vyprostiť 😁

Dnes o5 na riečnom mori, včera so synom, kde chytal hlavne on a dnes ja sám na loďke. Dážď, ktorý bol pri príjazde na vodu, po dopádlovaní na prvé miesto ustal a podmienky v člne boli fajn. Na Dunaji ako väčšinou, neľahko, no nakoniec to stálo za námahu. Dosť farebný ide Dunaj a stále dosť veľký, takže to tam nie je úplne sranda s muškárkou. Párkrát som sa premiestnil a na jednom vytipovanom mieste mi to zobral krásny slovenský tarpón. Rána do prútu pri sťahovaní strímra bola impozantná ako väčšinou od týchto strieborných torpéd. Bolo to dnes o jednej rybe, ale na Dunaji sú dni, keď aj jedna ryba je úspech. Pláva ďalej.

• ceskie napísal komentár dozadu

Pri tom tlaku vláčkarov sú už riadne vyškolené… a aj sa čo to pojedlo. Pekná rybka 🙂

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

V sobotu ráno som vyrazil pozrieť rodičov do ZA a zachytať si na lipňovom úseku Váhu. Bol som pozrieť aj v sobotu aj nedeľu. V sobotu sa podarili dva malé potočáky, ale nefotil som ich, mal som malý strímrik a večerom som chytil jedného zubáčika. Nešiel som moc na dno, ale ryby to moc takto nebrali. V nedeľu som tam dal porápavú šnúru sink5 a používal som strímre s dosť veľkým tungstemom, aby som to dostal ku dnu. Jeden slušnejší dúhak mi to vzal v silnom prúde, 5 minút som ho v tom prúde držal na palici, ale sklepal sa mi už v malej vode, ako som ho chcel podobrať – čo už narobím. Potom o kus nižšie som mal ďalší záber na do protipohybu ako som rýchlo sťahoval strímer – nevydržal vlasec 0.18, nadával som ako pohan a previazal som to na 0.26. Kúsok nižšie som sekol niečo hodne veľké, asi veľkú mrenu alebo hlaváku, vyrazila ako blázon šikmo cez Váh na druhú stranu do silného prúdu, nemal som šancu ju zastaviť ani otočiť so sedmičkou prútom, potom zapla nitro a zatiahla na dno niekde za balvan a konec – ako som sa ju snažil dostať von, tak sa pretrhol alebo prerezal vlasec. Potom už nič, až hodne nízko som chytil jednu krásnu podustvu, nechala sa zlákať na swingovaný čierny woolly bugger. Tak nula to nakoniec nebola a skúsenosť veľká.

Pekná, Dunaj skrýva poklady, len ich vydolovať 🙂

Pekné rybenky aj ten Hron zaujímavý.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes ráno som nedokázal vstať tak skoro, aby som vyrazil niekde ďalej, tak som sa išiel vyvenčiť iba kúsok na Dunaj. Na mokré muchy to dnes moc nebolo, lebo bol prikalený. Poskúšal som to, ale ryby sa ukazovali veľmi málo. Potom som naviazal strímer, ale ani ten nepriniesol úspech. Voda ešte dosť veľká, ale už ako tak chytatelná. Ešte som zvažoval, že prebrodím na ostrov, ale voda dosť veľká a už bolo také horko, že som tam nechcel umrieť, tak dnes radšej nič – počkám, kým ešte klesne voda. Bohužiaľ dnes o5 vychádzka bez ryby, ale nebol som sám, ani vláčkari na loďkách nemali nejak šťastie.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Pekné videjko, len škoda, že nevidíme rybku 🙂

Ahoj, konkrétne tento bol vo vode prvýkrát. Vyskúšal som ich vtedy viac, no šťuka to nevzala, ale ako som písal, je otázne, či tam ešte vôbec je. Tento vzor Red Head však bol/je populárny aj voblery sa také robili a videl som videá, kde na to šťuky normálne ťahali.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Naozaj krásne rybky. Ten boleň je suprový a jalček krása, pekne veľký a vypasený.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Vcera som si dal poldenný vylet dole na Dunaj. Vyskusal som aj stuku, co sme pred nejakou dobou vratili do vody. Neskocila, ale bohvie, ci tam este je, lebo mala mieru a take ryby idu vacsinou u nas na pekac, nie naspat do vody. Neskor poobede to tam zacalo vyzerat ako v Poluse na promenade. Stany, bivaky, sumcochytaci, fidristi, kaprolovici. Neskor som skusal bolene, no voda pekna cistucka, viditelnost aj 1,5m na dno. Bohuzial ryba sa nekonala az na jeden tukanec asi od bolena, ktory som aj sekol, ale ryba sa nezavesila. No, tak to na Dunaji chodi. Krasny usek, ktory moze hravo aspirovat na CHaP, ale to sa nestane. Nakoniec este jedno foto z pod VD Gabcikovo, ale to som bol len okuknut.

• Scorpio napísal komentár dozadu

Ahoj, jak jsi úspešný na tento streamer?

• Samael napísal nový komentár dozadu

Ďakujem. Nemal som veľmi na výber, lebo sprevádzajúci (Michal) povedal, že ráno 4:30 na Šibeniciach na pumpe, tak som nešpekuloval a chytil sa ponúknutej šance 🙂 A mal som hosťovačku, ktorá stála 15 eur na deň, tak som chcel za vynaložené peniaze aspoň ako tak spoznať revír, aby som nabudúce vedel presnejšie, kde a ako. Škoda tých spadnutých rýb, ale nevadí, vrátim sa tam. Michalovi chcem veľmi poďakovať, naozaj si vážim, že ma zobral na miesto a poukazoval mi to tam. Je to naozaj fajn človek.

Veľmi pekní bodkáči.

• Samael napísal nový komentár dozadu

Veľmi pekný jalec, aj ostatné rybky, super.

Chytil som ďalšieho malého potočáka a k večeru som sekol niečo dosť slušné, ale asi po troch minútach zdolávania, sa mi to vyplo – asi nešikovnosť a neskúsenosť s takýmito rybami. Nakoniec som vytiahol aspoň jednu podustva na strímer, ťahaný pri dne, chytená za nos. Prišiel som okolo 20tej domov. Unavený – bola to šnúra, ale bolo krásne a spoznal som revír. Na prvú vychádzku fajn, no toho pstruha som do podberáku nedostal. P.S. chytal som na strímre bez protihrotov.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Ahojte, v piatok som mal dovolenku a išiel som po dlhej dobe pozrieť svojich rodičov do Žiliny. Po príchode do Žiliny som si zabehol kúpiť hosťovačku na sobotu na Váh. Všetko klaplo a bol som dohodnutý s jedným človekom, čo to tam pozná, že ma tam prevedie. V sobotu ranné vstávanie o pol 4 ráno, lebo o pol 5 ráno sme sa mali stretnúť na pumpe v Žiline. Z postele sa mi teda nechcelo, ale nakoniec som všetko stihol, stretli sme sa a vyrazil som. Keď sme prišli na Váh, tak po pár krokoch som to trocha pokrstil a práskol som do vody – nezvyk na tie klzké kamene, čo sú tam. Našťastie si to odniesla iba bunda a mikina, ale v broďákoch bolo sucho. Asi na druhý hod som chytil na strímer malého potočáka. Neskôr sme sa presunuli nižšie, tam som po čase na strímer sekol pekného pstruha, ale vo výskoku nad hladinu sa mi odopol. Potom už nejak nič moc. Okolo deviatej som sa vrátil domov a išiel s otcom a synátorom vláčiť na vodné dielo Žilina – nič sme nechytili a okolo tretej znova na Váh.

• FeroV napísal komentár dozadu

Vstavat o pol 4 rano a potom este takyto maraton… obdivujem… Niekedy skusim aj ja tento pekny usek, ale najskor musim dokupit vhodnu vybavu…
      Potom sa mozno zase ja prihlasim o radu 🙂

• Samael napísal nový komentár dozadu

Pekne rybky. Nie he to veru lahke s tym muskarenim v BA, no ale zas je to vyzva