Muškárenie na Slovensku

Scorpio

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Vcera som si dal poldenný vylet dole na Dunaj. Vyskusal som aj stuku, co sme pred nejakou dobou vratili do vody. Neskocila, ale bohvie, ci tam este je, lebo mala mieru a take ryby idu vacsinou u nas na pekac, nie naspat do vody. Neskor poobede to tam zacalo vyzerat ako v Poluse na promenade. Stany, bivaky, sumcochytaci, fidristi, kaprolovici. Neskor som skusal bolene, no voda pekna cistucka, viditelnost aj 1,5m na dno. Bohuzial ryba sa nekonala az na jeden tukanec asi od bolena, ktory som aj sekol, ale ryba sa nezavesila. No, tak to na Dunaji chodi. Krasny usek, ktory moze hravo aspirovat na CHaP, ale to sa nestane. Nakoniec este jedno foto z pod VD Gabcikovo, ale to som bol len okuknut.

• Scorpio napísal komentár dozadu

Ahoj, jak jsi úspešný na tento streamer?

• Samael napísal komentár dozadu

Ahoj, konkrétne tento bol vo vode prvýkrát. Vyskúšal som ich vtedy viac, no šťuka to nevzala, ale ako som písal, je otázne, či tam ešte vôbec je. Tento vzor Red Head však bol/je populárny aj voblery sa také robili a videl som videá, kde na to šťuky normálne ťahali.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Ahojte, v piatok som mal dovolenku a išiel som po dlhej dobe pozrieť svojich rodičov do Žiliny. Po príchode do Žiliny som si zabehol kúpiť hosťovačku na sobotu na Váh. Všetko klaplo a bol som dohodnutý s jedným človekom, čo to tam pozná, že ma tam prevedie. V sobotu ranné vstávanie o pol 4 ráno, lebo o pol 5 ráno sme sa mali stretnúť na pumpe v Žiline. Z postele sa mi teda nechcelo, ale nakoniec som všetko stihol, stretli sme sa a vyrazil som. Keď sme prišli na Váh, tak po pár krokoch som to trocha pokrstil a práskol som do vody – nezvyk na tie klzké kamene, čo sú tam. Našťastie si to odniesla iba bunda a mikina, ale v broďákoch bolo sucho. Asi na druhý hod som chytil na strímer malého potočáka. Neskôr sme sa presunuli nižšie, tam som po čase na strímer sekol pekného pstruha, ale vo výskoku nad hladinu sa mi odopol. Potom už nejak nič moc. Okolo deviatej som sa vrátil domov a išiel s otcom a synátorom vláčiť na vodné dielo Žilina – nič sme nechytili a okolo tretej znova na Váh.

• Samael napísal komentár dozadu

Chytil som ďalšieho malého potočáka a k večeru som sekol niečo dosť slušné, ale asi po troch minútach zdolávania, sa mi to vyplo – asi nešikovnosť a neskúsenosť s takýmito rybami. Nakoniec som vytiahol aspoň jednu podustva na strímer, ťahaný pri dne, chytená za nos. Prišiel som okolo 20tej domov. Unavený – bola to šnúra, ale bolo krásne a spoznal som revír. Na prvú vychádzku fajn, no toho pstruha som do podberáku nedostal. P.S. chytal som na strímre bez protihrotov.

• FeroV napísal komentár dozadu

Vstavat o pol 4 rano a potom este takyto maraton… obdivujem… Niekedy skusim aj ja tento pekny usek, ale najskor musim dokupit vhodnu vybavu…
      Potom sa mozno zase ja prihlasim o radu 🙂

• Samael napísal komentár dozadu

Ďakujem. Nemal som veľmi na výber, lebo sprevádzajúci (Michal) povedal, že ráno 4:30 na Šibeniciach na pumpe, tak som nešpekuloval a chytil sa ponúknutej šance 🙂 A mal som hosťovačku, ktorá stála 15 eur na deň, tak som chcel za vynaložené peniaze aspoň ako tak spoznať revír, aby som nabudúce vedel presnejšie, kde a ako. Škoda tých spadnutých rýb, ale nevadí, vrátim sa tam. Michalovi chcem veľmi poďakovať, naozaj si vážim, že ma zobral na miesto a poukazoval mi to tam. Je to naozaj fajn človek.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes mi Morava a domorodé bolene opäť ukázali tvrdú päsť 😁 Občas nejaký ten boleň vyskočil nad hladinu, ale o lovení sa nedalo hovoriť. Bolo neľahko, ešte stále veľká voda a hodne kalná, ale pekne. Skúsil som všeličo, ale žiadna ryba. Prívlačiari na tom boli rovnako. Dnešnú akciu si dám do kolonky „opäť spoznávačka“.

Dnes mi padol program ist na Moravu, tak son vzal rodinu vyvencit na piknik. Synatora som dnes prvykrat vzal do vody, ze bude muskarit. Ja som mu nahadzoval a on chytal. Na druhy hod dostal ranu do sestkoveho prutu – zavesil sa mu tan pekny slovensky tarpon – bolen

• ceskie napísal komentár dozadu

Paráda, to musel byť určite zážitok… tak už ho len naučiť hádzať nech to má end-to-end 🙂

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes som zmenil plán. Po včerajšom hádzaní na jazere som si už nejak nevedel predstaviť ísť do člna a hádzať „ondatry“ na šťuky a aktívne ich vodiť. Pes ma ráno zbuntošil, tak som sa zobral na MD, že tam nebudem musieť ťahať strímre. Bohužiaľ som, ale ráno bol lenivý vstávať a ešte som si chcel dať kávu a tak, takže k vode som určite došiel už po rannom kŕmení rýb, ak nejaké bolo. Slnko už začínalo dosť páliť a kým som sa nachystal, tak sa to ešte zhoršilo. Voda riadne kakaová a veľká. Ryby sa nejak moc neukazovali, ale hovorím si, že keď už som tu, tak to aspoň pobrodím, aby som nabudúce išiel na istotu 🙂 Zapriahol som dvojručák – EXP switch, že poswingujem nejaké boleňové strímre – vravím si, že boleň bude loviť za slnka aj na obed. Nejak sa to, ale nehýbalo, tak som šiel dole a prášil tam strímer a držal a čakal na záber, no nič. V tom zrazu nejakým 30 metrov nado mnou rana na hladine – zalovenie boleňa. Vravím si, žeby ožili? Ešte som kusok išiel nižšie a v tom druhá rana.

• Samael napísal komentár dozadu

Tak som si povedal, kašlem na to, idem po ňom. Už minule som pozeral na to miesto, že by tam nejaký dravec mohol byť. Pomaly som to obišiel nad jeho stanovisko, najedol sa v kľude, napil, aby som sa posilnil, že idem na neho. Začal som to tam hádzať a postupoval dole, ale nič. V tom asi 10m odo mňa, ďalšia bomba na hladine. Rýchlo som napol a vytiahol strelnu hlavu, že mu tu hodím pod nos, ale netrafil som ho dobre, tak si hovorím, že to rýchlo zdvihnem z vody a prehodím. Ako som to nadvihol, tak rana a bol tam, ale ku.va asi tak na sekundu. Asi ho dobre netrafil, alebp sa dobre nesekol a rýchlo sa odhákol a ešte tie moje háčiky bez protihrotu. Hovorím si, že to je konec, po.ral som to, dnes už je pasé. Išiel som teda do mimo viac do stredu, že skúsim poswingovať tam, ale nič. Asi po 20 min, boleň zas zaurádoval vo svojom teritóriu. Nasraný som bol, vravím si, že ho ešte skúsim. Tak som tam naviazal čierneho minkieho s veľkými striebornými očami, predĺžil nadväzec a že idem po ňom. Nezabral, ale bordel tam robil. Vystriedal som 5 strímrov a nič. V zúfalstve som sa vrátil k čiernemu minkiemu a vravím si, že skúsim ho vydráždiť, že to občas potiahnem viac k hladine a pustím. Nahodil som to kolmo cez prúd až tesne k brehu, napol hlavu a zatiahol a pustíl, nič, zatiahol som druhýkrát a pomaly púšťal a v tom rana. Mal som ho na prúte. Po dvoch hodinách trápenia tam ku.va bol. Vravím si, len to neposer a máš ho. Nakoniec som ho dal. Unavený ako pes, zmordovaný, ale šťastný a

• ceskie napísal komentár dozadu

Tak, niekedy to ide ryba za rybou a niekedy treba unaviť šťastie, ale také úlovky sú cennejšie 🙂 pekné miesto

• Samael napísal komentár dozadu

Vďaka. Bol som to tam aj preskúmať viac, lebo minule som mal iba vysoké čižmy, tak sa nedalo úplne. Včera som už vliezol v prsačkách. Inak, ako som sa venoval tomu boleňovi, tak vyššie na úseku padli také 2-3 riadne rany na vode. Smerom dole by mohla byť aj nejaká iná ryba – asi by stálo za to skúsiť aj väčšie strímre pohádzať na niektoré miesta a aktívne ich povodiť.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Včera som bol trochu po práci na jazere. Nebola to cieľová ryba, ale tento ostriežik zachránil odchod s veľkou nulou od vody 🙂 Musím nabudúce vziať jemný prút a bude zábava.

• Samael napísal komentár dozadu

Inak tento neveľký ostriežik bol chytený na 6-7cm dlhý strímrik napodobňujúci ostrieža😁 A ako zobral ten strímer, na foto vidno, že z papule mu trčí zopár vlasov, ale ďafol ho ako raketa😁 Bol to absolútne necielený lov, išiel som po iných rybách. Strímer ostrieža som použil preto, lebo viem, že nejaké ostrieže tam sú, tak som si vravel, že niečo ich tam snáď aj žerie.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes po robote som bol syna vyvenčiť na ryby vo Veľkom Biely a zobral som okúpať aj našu fešandu 😁 Syn mal nahodené na kapra a ja som „otročil“ na bolene. Voda čista, viditeľnosť určite okolo 1,5 metra hĺbky. Za niekoľko hodín poctivého prehadzovania som mal jedno drcnutie do strímra, ale ryba sa nezavesila a jeden slušný boleň mi po tom išiel, ale nevzal to. Aktivita boleňov však bola veľmi nízka. Vystriedal som niekoľko strímrov a aj obmeny vo vedení strímra, ale bez ryby na háčiku. Toto bude asi riadny orech dostať tam na prút nejakého slušného boleňa. Zatiaľ to ale určite nevzdávam.

• Samael napísal komentár dozadu

Zostava: 11FT 7/8 switch, WF pomaly potápavá intermediálna strelná hlava 20g – sviežo zelená, strelné vlákno Airflo Ridge 20lb, na hlave 5FT polyleader sink3 – čierny a na ňom viac ako 2m vlasec Esox Raptor 0,16mm. Mám už na ceste 5FT polyleader priehľadný intermediate, ale ešte ho nemám.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes ráno bolo ešte ako tak počasie v BA, ale vedel som, že pôjde kalná voda a rybám sa veľmi nebude chcieť, tak som zvolil poznávací trip na Malý Dunaj. Pekne odstaviť auto a pešibusky. Aj som tam vliezol a trochu som zastrímroval, ale nič to nezožralo. Rybu som nevidel ani jednu, žiadna aktivita. Snáď tam ryby sú 🙂

Včera som sa vydal na trip spoznávania Dunaja. Bolo to tvrdé, ale pekné. Tak to v skratke skúsim zhrnúť: Po príchode na miesto určenia som vystúpil z auta a po chvíľke som myslel, že to otočím s5. Naštvaný som bol, zistil som, že mi došiel repelent 🙂 Čakal som, že komárov tam bude dosť, ale moje očakávania boli slabé voči realite. Vravím si, že domov nejdem, našťastie som po ceste stretol ľudí, a popýtal o repelent a nastriekali mi nohy a ruky a tak som vyrazil, no neskôr som zistil, že tie svine štípu aj na krk 🙂 Nabalený výbavou pekne pešibusky na vysnené miesto, dusno ako prasa, občas slabý dáždik a nejaký ten človiečik. Bohužiaľ som sa nedostal úplne tam, kde som chcel, lebo išla fakt veľká voda a nedalo sa. Mušky som dnes ani neskúšal vytiahnúť, išiel som hneď po strímroch, že vyskúšam nejaké dravce. Vravel som si, že skúsim, či niekde v pokojnejších miestach netróni nejaká šťuka, tak malé strímre som ani nevymýšľal a pri tej veľkej vode. Prechytal som zopár sľubných miest, ale záber sa nekonal, tak si chcel dať chvíľu pauzu a išiel som pešo ešte na prieskum. Cestou s5 ma už tak vytáčali komáre, že som pomaly išiel k autu a bral to ako poznávačku. Odišiel som bez ryby.

• Samael napísal komentár dozadu

Cestou s5 som sa zastavil na veľmi známom rybárskom mieste pod MVE. Púšťali nenormálne veľkú vodu. Viem Rado ma varoval, ale aj tak by som neostal doma sedieť 🙂 Vrávim si, že aj tak tam vleziem a skúsim to, aj keď šancu som tomu veľkú nedával. Dnes to teda dopadlo bez ryby, ale zas som niečo nové spoznal, zžil som sa viac so svojím switchom, ktorý som nemal možnosť ešte dobre vyskúšať. Únava tam je značná, ale toto je ta pravá rybačka – unavený padnúť do postele 🙂 Chýba už iba tá ryba, možno nabudúce.

Ešte odkaz na jedno videjko zo včera

• ceskie napísal komentár dozadu

Dá sa aj v tej vode zachytať, ide čistá… ale osobne si počkám 🙂 pekné miesta

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Včera som bol s rodinou na výlete a boli sme aj na prieskum nejakých nových miest na rybačku na Dunaji. Dnes som sa tam vypravil sám, aby som sa mohol poriadne venovať iba rybačke. Šťuka to dnes nevzala, ale je tam 🙂 Tak som previazal, že na potrápim nejaké bolene. Jeden krásny to vzal a riadne. Mal 67cm, keď som ho poctivo odmeral. Na jednoručák #6/7 ho veru už bolo slušne poznať, aj cez brzdu poťahal v prúde. Škoda, že to tam chodia asi dosť vyberať z lodiek. Samozrejme bol pustený s5.

Dnes som už nevydržal a bol som zahájiť rybačku, ktorú mám fakt rád – strímrovačku. Za 2,5 hod 6 jalcov a na záver pekný boleň. Zábery jalcov tesne pod hladinou a boleň na zbesile ťahaného strímra. Akurát ma štvú fotky, lebo som dnes vzal kompakt a zabudol som prestaviť ISO, tak sa mi rozmázli fotky, hlavne ten boleň, ale tak v hlave nezabudnem. Pekný večer po práci.

• ceskie napísal komentár dozadu

Zavidim, ja som sa dnes zamotal na pstruhovom potoku tu v MK ale bieda… a s foto sme na tom podobne, vcera sa mi pri foteni vysmykol nadherny PP, oco sa potom uz len cudoval ake nadavky poznam 😀

Nemáš čo závidieť 🙂 Ty si už takých nachytal habadej 🙂

• Ivčo napísal komentár dozadu

6+1 za 2,5h je myslim celkom pekny vysledok, revir ? a ako to ze nie dvojrucka ? 🤣👍

• Samael napísal komentár dozadu

Ďakujem Ivan. Revír Malý Dunaj. Dvojručku som nechal v aute, lebo som tam vedel vliezť do vody v prsačkách.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dovolím si jeden oznam, vo verejnom záujme 🙂 Zajtra je 1.6.2020, čo znamená, že začína lipňová sezóna a končí zákaz používania strímrov a chytania na napodobeniny rybiek na MP vodách. Okrem toho bude možné chytať aj na MP vodách, na ktorých bol doteraz všeobecný zákaz lovu. Takže, ak máte krabice so strímrami a máte ich zaprášené, tak ich môžete začať vyťahovať na svetlo božie a oprašovať. Vyčesať strímre, nabrúsiť háčiky, atď… 🙂

Cez týždeň na kanály to bolo fajn, ale na rieke je to krajšie aj zaujímavejšie. Na jednoručku v tom prúde, je to vcelku zážitok. Ryby pustené s5.

• Stanley napísal komentár dozadu

Pekne, a kde si bol? Ja som bol na kanaly do obeda a 3 kúsky skočili, ale taký zmrdi do 30cm

• Samael napísal komentár dozadu

Prečo zmrdi 🙂 Dnes MD pri Tomášikove.

Inak, ráno som prišiel relatívne neskoro, lebo už iba doznievala ich hostina, čo naháňali rybky a z pod hladiny vzal iba jeden. Tak som použil relatívne dosť zaťažený Red Tag, aby som ho dostal blízko dna, ale aby som nechytal dno a to bolo ono. Veľké jalce boli dole.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Včera na kanály jeden pekný zobral mokrú. Spoznal som osobne Majena aj Stanleyho a prišiel aj najvyšší – sušič 🙂 Toľko muškárov v Blave, to ani snáď nie je pravda 🙂

• Majeno92 napísal komentár dozadu

Bola to paradicka vcera. Diki chlapci rad som vas spoznal. Ja dokopy 6 kuskov, najvacsi sice len 42 ale bol to zazitok.

• Samael napísal komentár dozadu

Veru, bolo to fajn, chlapi držte sa, vydržte 🙂

Napodobne 🙂 cim viac ich vyskolime tym odolnejsie budu 1.6. 😀

• Samael napísal komentár dozadu

Prosím ťa, proti tým našim sofistikovaným mäsiarom a krmičom sliepok nemajú bohužiaľ šancu 🙁 Keď som ho išiel pustiť s5, tak na druhej strane boli takí chlapi s dodávkou a kukali na mňa a kričali na mňa, že či to idem pustiť, že to škoda 🙂

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes poobede sa nakoniec vyčasilo, tak som dovaril červenú kapustu k obedu a vybehol som neďaleko na čiernu vodu. Trochu som sa poprechádzal okolo vody na mieste, kde som ešte nebol a objavil som jedno zaujímavé miesto, kde je tok prúdnejší a pod prúdom taká nezarastená tíšina. Tak som naviazal muchu a hovorím si, že to tam skúsim hodiť, či tam nejaký jalec nebude čučať. Nahodil som šikmo cez prúd a nechal mokrú muchu splavovať. Takmer som už išiel stiahnúť šnúru, že prehodím a v tom riadna rana do šestkovej jednoručky a riadny harmatanec. Vravím si, že to nebude jalec ale asi boleň. Chvíľu pojazdil a potom som ho pritiahol. Veru bol to boleň, 45cm mal určite. Takú rybu by som tam veru ani nečakal.

Včera som sa dosť neskoro vrátil z chytačky na Hrone. Chytal som až skoro do tmy, snažil som sa, no na mokro som pstruha neulovil. ZERO zachránili iba dva jalčekovia, ale malý. Jeden zobral Black Zulu a druhý Red Spinnera. Nedostatok skúsenosti sa prejavil, ale asi ani rybám sa moc nechcelo, lebo ryby som fakt nevidel žiadne a stretol som ešte dvoch muškárov a tí vraveli, že odišli naprázdno. Vytúženého pstruha som sa nedočkal, ale treba to brať pozitívne, lebo som si prebrodil fakt dosť dlhý úsek – spoznal som jamy a nabudúce už budem vedieť lepšie, kde čo je. Kúpil som si aj hosťovačku na CHaP, ale nepoužil som, dobré je, že ju predávajú tak, že sa dá kúpiť a vyplniť, až keď človek ide chytať, takže si ju môže kúpiť popredu a vydať sa trebárs skoro ráno na ryby. Pstruh teda nabudúce.

• Samael napísal komentár dozadu

Skúšal som aj mokré muchy, ktoré napodobňujú poter, ako Peter Ross, zlatý Dunkeld atď… ale reakcia žiadna.

• Mieroslav napísal komentár dozadu

Neviem ako vysoko si bol, ale ak na kaprovom v BB tak tam je to s pstruhmi tazke, veeelmi vela ludi tam chodi a treba vyslovene poznat jamy a aj tie su vychytane . Cim vyssie pojdes tym je sanca samozrejme vacsia od BB hore 🙂 treba uz pockat kym sa lipnovky otvoria.

• Samael napísal komentár dozadu

Ahoj, diky za komentár. Nebol som v BB na kaprovom, ale v ZH na kaprovom. Ja som nečakal nejaké brutálne terno, že tam bude rýb ako hovädo, ale dosť ma zarazilo, že na tak dlhom úseku, čo som prešiel som fakt nevidel jednej ryby, čo by niečo lovila alebo zbierala, ale tak nebudem hodnotiť po jednom ráze. Išiel som tam aj za iným účelom, ale nabudúce asi pôjdem radšej na hosťovačku na CHaP.

• ceskie napísal komentár dozadu

Zapojím sa. Rýb tam je dosť, podustvy ak človek trafí hejno sú obrovské, ešte väčšie ako som zvyknutý z Dunaja a Váhu. Jalce pod brehmi. Občas sa podarí PP, PD. Len Hron je rýchla a ťažká voda a ryba nemá povinnosť brať 🙂 to CHaPko (ZH) nie je ničím zázračné, jasné dá sa tam zachytať PD spoľahlivo, čo je super keď nato človek má chuť… a starajú sa o to, Štencl vie. Ale celý ten 6kový Hron má svoje čaro 🙂 pod BB to nemám rád, kedysi som chodil pod Zvolen, ale posledné 2-3r vyslovene preferujem Žiar alebo potom až Brezno a vyššie.

• Samael napísal komentár dozadu

Ceskie: diky za info. To sú tie skúsenosti a ich nedostatok, o ktorých som písal. Podustvy by som nechytil, keďže som chytal na mokro a nymfovanie je zatiaľ pre mňa španielska dedina. Išiel som po pstruhoch, bohužiaľ som nechytil. Asi v tom je aj neskúsenosť, možno aj to, že akurát ryby nešli. Pravda je, že jeden jalček zobral pod brehom a druhý v prúde. Mne sa tam ten Hron páči a som rád, že som tam išiel, lebo som si ho pekne pošmejdil. Nabudúce, keď pôjdem, tak pôjdem na celý deň a skočím na CHaP a potom znova na tento úsek.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes išlo na MD pekné kapučínko, čo som aj čakal, tak som chvíľu skúsil, ale nič veru. Vliezol som teda do vody a potrénoval nahadzovanie s mojím provizórne modifikovaným Redingtonom na obojruč.

Shakespeare Sigma Supra 9ft 6wt.

• ceskie napísal komentár dozadu

Prekrásny chub 🙂 prototyp…. tuším bolo popršané?

• Samael napísal komentár dozadu

Vďaka, ani nebolo 🙂 Som zobral najjemnejšiu muškárku, čo mám, že si to trochu vychutnám po tých chytačkách s dvojručkou.

• Samael pridal/a nový príspevok dozadu

Dnes o5 na Malom Dunaji, ale na inom mieste ako v stredu. Jalce dnes žrali. Síce kalná voda, ale niečo poskákalo. Tento bol najväčší, presne 50cm. Za tu trávu pod ním sa ospravedlňujem, ale v silnom prúde sa mi ho nechcelo fotiť. Háčík bez protihrotu. Rýchle foto a pláva ďalej ako vždy. Na mokro, nadväzec 0,18mm.

Dnes po robote som zobral obojručku a vyrazil na Malý Dunaj. Počasie nič moc, dosť fúkalo, voda hodne kalná. Aktivita rýb úplne minimálna. Hovorím, si dnes asi odídem s riadnym zerom a z chytania jalcov bude holý prd. Keď som už však meral cestu, tak si hovorím, že idem do tej vody. Vravím si, že ak vôbec ten jalec uvidí mušku, tak to asi bude aj trochu zázrak, no domov proste nejdem. Aby som zvýšil šancu, tak vyberám nejaké „vhodné“ muchy a jednu dávam na príves a druhú na koniec. Však dve muchy, väčšia šanca 🙂 Jalce ani prd, no zobral mi muchu jeden profesor, ktorý asi bol hladný a asi mu zdala ako malá rybka. Mal cez 50cm. Takže zachránil som zero, ale cieľová ryba to veru nebola.

• ceskie napísal komentár dozadu

Veľmi pekná ryba! Tam to žije, najlepšie keď sa dá ísť na večer… alebo teda, sú dni keď celý deň takmer nič a potom večer je zlatá polhodinka zberu a lovenia 🙂

• Samael napísal komentár dozadu

Ďakujem. V ten večer to tam žilo fakt hodne málo, ale odišiel som spokojný. Aj keď som necielil na boleňa, ale bol pekný. Vybral som háčik bez protihrotu, jeden pán mi urobil foto a išiel pekne nas5 do svojho teritória a ešte bude loviť.

Ceske: Inak ešte som chcel napísať, že to fakt hodne poteší, keď človek, ktorý ma k tomu priviedol, poradil a nakopol ma, ma pochváli. Fakt ma to motivuje posúvať sa ďalej. Verím, že raz ti to budem môcť adekvátne vrátiť.

• ceskie napísal komentár dozadu

Kedy večer? Tam to býva dobré tak ~polhodina pred/po západe slnka, čiže relatívne dosť neskoro – keď utíchne vietor aj ľudia odídu. A nepreháňaj, keby nie ja tak by bol niekto iný, ono kto chce tak cestu si nájde 🙂

• Samael napísal komentár dozadu

Ja som tam bol v stredu, až do veeera, slnko už bolo dole, keď som odchádzal. Nežilo to tam nejak. Nebolo dobré počasie, aj dosť fučalo.

• Ivčo napísal komentár dozadu

ceskie, občas niekto aj chce, až priveľmi… aj tak nenájde, sú typy čo si to nedokážu v hlave zrovnať ani keby si čo robil🤣